Thursday, November 27, 2008

改变自己

如果可以,我真的希望可以把自己所有懦弱的地方给改掉,变得坚强一些!
* 好想变得什么也不在乎,就算知道你心里从来没有我,我也不会伤心难过*
* 好想变得冷淡无情一些,就算继续陪我走下去的人不是你,我也不会哭泣*
* 好想变得傻傻呼呼的,就算被放弃,被遗忘,被忽略,我的心也不会痛 *

就算我伤心,我绝望,你从来都不知道。你什么都不知道。可能你也根本也不想知道。因为在你心里,我或许是个在你生命里突然出现的朋友,也是有天突然会消失的回忆。

11 comments:

dASh said...

lolz.. suki fall 4 some1 jor la?

+..УvoNие..+ said...

cheer up babe =)

Anonymous said...

Don't let someone become a priority in your life, when you are just an option in their life

Anonymous said...

Does the guy know about how u feel for him??

Suki said...

dash
lol, dun wanna tell u XD

Danny
thx 4 ur comment. Ya, u r right, but sometimes it's out of control.

Freedom~Hearts
i think he know.

Anonymous said...

U think he know? swt..
Have u ever talk to him?

Danny Th3 Menace said...

what is life all about?it's all about learning!! learning from the pass,mistakes etc....thne put more effort in the learning of self control = )..cheers

Anonymous said...

我只知道那个人也不想你不快乐。只不过是他很忧虑。他从来也没放弃过你。只不过是选择了另一种方式去爱你。

他一直都在想你。

Anonymous said...

我觉得我楼上那个人就好像是你在乎的那个人列。。
才碰到第一个困难那么快就放弃咩~
学阿美的cheer up babe~
在这里发泄完就好啦,
回到去再继续努力,表愁眉苦脸,
因为你从不知道谁会爱上你的笑容~^^

+..УvoNие..+ said...

喂,表学我咧。。
要版权费的~娃哈哈哈哈~XD

Suki said...

yea, no worries everyone~ im fine k~ hohohoho